CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

nur hasniza binti ahmad naizam ( aku anak kedah)

nur hasniza binti ahmad naizam  ( aku anak kedah)
aku

Rabu, 6 April 2011

Pulau Pangkor, Teluk Dalam Resort.

Tanggal 1 April 2011 sekumpulan mahasiswa daripada UUM, UMP, UNIMAP, USM, UM, UKM, UPSI,UPM, UPNM telah berkampung di Teluk Dalam Resort bg menjana pemikiran yg kreatif untuk pembangunan negara. Kenangan yang tercipta amatlah indah.. Selama 3 hari disana byk memberi pengalaman yang berharga terutama buat insan yang 'hidro fobia' cm aku nih.. Aku dipaksa untuk berakit dilaut, namun dgn sokongan sahabat dari semua universiti terutama sekali UUM membuatkan aku keraskan diri untuk melakukan aktiviti tersebut.. lahamdulillah aku berjaya mengharungi dugaan tersebut.. TERIMA KASIH SAHABAT2KU









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Let's See....