CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

nur hasniza binti ahmad naizam ( aku anak kedah)

nur hasniza binti ahmad naizam  ( aku anak kedah)
aku

Rabu, 7 Disember 2011

Datang kembali....

Minggu Add.Drop uum datang kembali.... Huhuhu macam biasa bila melakukan Add/ Drop mcm2 perkara terjadi.. yang paling common nk add subjek susah dan ambik masa yang lama..students dh pakat2 mula pening dh bila wt add drop tapi asik kena reload je.. aku sendiri dh brapa kali reload dh pon.. dh ase cm kematu jari2 aku nih.. dh mcm2 status aku tgk kt fb.. masing2 dh pening kepala pon.. adoi..... bkn aku jewk... nad n ika pon dh mula blurrrrrr.. kah kah kah... kdg2 time tensen niey kite kna gelak kuat2...

1 ulasan:

  1. Lama2 kitaowg niey leyh sewel sebentar bersama add/drop.. klu yg mcm iklan kit kat ok la... lh gak mkn kn... hahaha

    BalasPadam

Let's See....